emmystyle

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Emmy Johansson - 4 december 2012 21:24

<3 puss sov gott!!

Av Emmy Johansson - 4 december 2012 20:06

Detta är min dag : Först så vaknade man kvart i 8 jag började tjugo över ......SKynda mig upp och sminkade mig och ficksa mig och klädde på mig snacka om paniiiik   usch ... Sedan hade vi gympa så då eftr det han jag duscha och sminka mig....    Men på gympan hände ett förfälig sak ........   Vi var tvungen att dansa bugg med killarna !!!!!!!!!!   usch det var inte kuuuul..... Sen eftr skolan så hängde jag med hem till Alva med Frida,Amanda,Diana och Vivvi det var supeer kuul    Nu sitter jag vid datan och tänker snart lägga mig inte trött men har bara lust ....

Funderar på morgondagen...... ska höra med Frida om jag kan vara med henneeeeeeeee .....  

Hoppas ni kommer att ha en bra dag i morgon tror jag kommer det !   

men i morgon ska matte-läxan in *suck*   


PUSS PUSS HÖRS I MORGON ! MIN OUTFIT KOMMER TIDIGT PÅ MORGONEN ELLER NÅTT !   

Av Emmy Johansson - 4 december 2012 19:53

   Ni ser rubriken !   

Av Emmy Johansson - 4 december 2012 19:20

japp ! ni ser rubriken detta blir mitt första inlägg :D Jag är en tjej på 11-års åldern och är en stooor BELIEBER!   

Jag gillar Justin Bieber och att vara med kompisar och chilla vid datan . Ni får gärna börja läsa denna blogg , om ni gör det kommer ni att läsa om min vardag och kompisar ! :) Jag kommer alltid svara på ALLA era frågor ;) Så lämna gärna en . Jag har haft en blogg tidigare på Devote men kände att jag vill pröva ngt nytt :) <3 

Hoppas ni gillar denna blogg !! Jag kommer att blogga exakt varje dag om jag inte har ngn orsak ! :) Jag älskar handboll!!!  Jag spelar med Alfta GIF . :) Men vi hörs senareee PUSS!  <3 <3 <3 <3

Presentation


hej hej jag är en belieber och är 11 år :)Läs/följ gärna denna blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards